Книжно матине: гостува Николета Руева


Детската литература не е само задължителния и непроменян с години списък от училище. Tя е игра, приключение, щастлив спомен между цветни корици. Какво се случва в света на съвременната детска литература можете да научите от блога поддържан от днешната ни гостенка.

Име: Николета Руева

Блог: Алиса в чизми

Снимка:

Книги на снимката (от ляво надясно):

  1. „Пътешествие в страната на дърветата“, Ж. М. Г. льо Клезио
  2. „Живот без принцип”, Хенри Дейвид Торо
  3. „Самотният бегач на дълго разстояние”, Алън Силитоу
  4.  „Тихите”, Сюзан Кейн
  5.  „Птичият събор”, Петер Сис
  6.  „Спомням си, да, аз си спомням”, Марчело Мастрояни
  7. „Три едноактни пиеси”, Уди Алън
  8. „Деветте живота на Александър Баденфийлд”, Джон Бемелманс Марсиано
  9. „Между дните”, Андрю Портър
  10. „Изцяло ново мислене”, Даниъл Пинк

Отговорите на Ники:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Избрала съм десетте книги от последна година и половина, които много са ме накефили. Прочела съм и други, но ей тези искам да запомня.

2) Има ли сред тях такива, които си заела от приятел?

Не, всички са мои.

3) Коя си давала за прочит на приятелите си?

Наскоро Гери прочете един от екземплярите ми на „Самоятният бегач на дълго разстояние”.

4) Коя никога не би заела на приятел?

Тази, която няма да ми бъде върната

5) Подарявала ли си някоя от тези книги?

Да, „Деветте живота на Александър Баденфийлд” за рождения ден на една съученичка. Предстои ми да подаря и още една от купчинката, но млъквам, за да остане изненада.

6) Получила ли си някоя от тях като подарък?

„Самотният бегач на дълго разстояние” е подарък за моя последен рожден ден. А „Птичият събор” имам от приятел, който писа ревю за нея, но остави книгата на мен.

 

Вашият коментар

