Книжно матине: гостува Гергана Димитрова


Днес със снимка на десет книги ни гостува едната от съавторките в блог, посветен на  детската литература. Признавам си, не съм ровила много често там, просто защото не ми е дошъл реда да бъда родител. Но е успокояваща мисълта, че има местенце в мрежата, където мога да прочета какво от новоизлезлите детски книги си струва. Цъкнете и вие на линка към този блог, за да си сверите детския часовник.

Име: Гергана Димитрова

Блог: Алиса в чизми

Снимка:

Книги на снимката (от ляво надясно):

  1. „И смъртта ще остане без царство” от Дилън Томас
  2.  „Лирика. Мистически поеми” от Уилям Блейк
  3.  „В края на ноември” от Туве Янсон
  4.  „Тарас Булба” от Николай Гогол
  5.  „По-малко от единица” от Йосиф Бродски
  6.  „Една любов на Суан” от Марсел Пруст
  7.  „Непростимо, Арфата на тревите…” от Труман Капоти,
  8.  „Чевенгур” от Андрей Платонов
  9.  „Книга на безпокойството” от Фернаду Песоа;
  10. „Алиса в Страната на чудесата. Алиса в Огледалния свят” от Луис Карол (в основата)

Отговорите на Гери:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Част от книгите, които харесвам в този момент, и са ми под ръка.

2) Има ли сред тях такива, които си заела от приятел?

Уилям Блейк. Взех я преди 9 години и все някога ще я върна.

3) Коя си давала за прочит на приятелите си?

„Чевенгур”, „И смъртта ще остане без царство”, „В края на ноември”.

4) Коя никога не би заела на приятел?

Всяка бих дала.

5) Подарявала ли си някоя от тези книги?

Подарявала съм „Чевенгур”, но не предизвика очаквания възторжен резултат. Не съм се отказала.

6) Получила ли си някоя от тях като подарък?

„Алиса”. Същата книга ми зае приятел преди години, а след това почина. „Алиса” остана при мен, но после майка ми я подарила на някакво дете, защото решила, че ми носи лоши спомени. Това пък предизвика Ники да я намери и да ми я подари.

Вашият коментар

