Книжно матине: гостува Стоян Христов


Блогът на днешния гост в книжното матине е един от най-старите и увърдени такива, а аз винаги се ровя в него с голямо удоволствие. Книгите, за които тримата съавтори пишат, са от най-различни жанрове, а ревютата им честно ме раздват с непредубедения си подход и свеж поглед по уж разнищени вече теми. Препоръчвам.🙂

Име: Стоян Христов

Блог: Първи впечатления от последно прочетено

Снимка:

Книги на снимката (от горе надолу):

  1. „Джийвс и търтеите“ от Г.П. Удхаус
  2. „Лабиринтът на отраженията“ от Сергей Лукяненко
  3. „Белият вожд“ и „Оцеола“ от Майн Рид
  4. „Черното ехо“ от Майкъл Конъли
  5. „Малки богове“ от Тери Пратчет
  6. „Играта на Ендър“ от Орсън Скот Кард
  7. „На Западния фронт нищо ново“ и „Обратният път“ от Ерих Мария Ремарк
  8. „Радиото на Дарвин“ от Грег Беър
  9. „Мартин Идън“ от Джек Лондон
  10. „Пипи Дългото чорапче“ от Астрид Линдгрен

Отговорите на Цонко:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Това не са най-любимите ми книги, но през различни периоди те са били важни и особено високо ценени от мен. Някои от тях дори още са.

2) Има ли сред тях такива, които си заел от приятел?

Никоя от тях не е заета. По принцип рядко ми се случва, нямам наблизо около мен някой, от когото да ми се ще да взема книга за прочит. Някои обаче са купувани втора ръка, на което вероятно може в известна степен да се гледа като на заемане.:)

3) Коя си давал за прочит на приятелите си?

Давам доста и често книги на приятелите ми. Специално от тези съм давал „Играта на Ендър“, „Джийвс и търтеите“, „Малки богове“, „Черното ехо“, „Радиото на Дарвин“ и „На западния фронт“.

4) Коя никога не би заел на приятел?

Няма такава книга, всички книги бих ги давал, стига да иска някой да ги прочете.

5) Подарявал ли си някоя от тези книги?

 Подарявам предимно и основно книги, но точно тези като че ли не съм подарявал. Само за „Малки богове“ не съм сигурен.

 6) Получил ли си някоя от тях като подарък?

Личен подарък ми е „Белият вожд“, която е и първата книга, която съм прочел изобщо.:) Вероятно половината други също не съм ги купувал, а ги е набавил някой друг от семейството, и сигурно също могат да минат като някакъв вид подаръци. Всъщност, даже и другата половина са такива – от мен за мен.:)

2 thoughts on “Книжно матине: гостува Стоян Христов

Вашият коментар

