Книжно матине: гостува Михаил Абаджиев


Помолих няколцина книжни блогъра да снимат десет книги и да ми изпратят снимката заедно с отговорите на няколко въпроса. Днешният ми почетен гост поддържа единствения български видео блог за литератута, на който съм попадала. При това с допълнителния бонус да говори предимно за любимите ми жанрове – фантастика и фентъзи.

Име: Михаил Абаджиев

Блог: Омагьосано време

Снимка:

Книги на снимката (от горе надолу):

  1. „Зов за завръщане” автобиография на Арнолд Шварценегер
  2. „Еволюция на смеха” – сборник хумористични разкази
  3. „Престиж” от Кристофър Прийст
  4. „Ветеран” от Гавин Смит
  5. „Зора” от Октавия Е. Бътлър
  6. „Островитяни” от Кристофър Прийст
  7. „Вяра” от Джон Лав
  8. „Нов патрул” от Сергей Лукяненко
  9. „Фондация”, т. 1 от Айзък Азимов (съдържа: „Прелюдия към Фондацията“, „Битката за Фондацията“, „Фондация“, Фондация и Империя“);
  10. „Фондация”, т. 2 от Айзък Азимов (съдържа: „Втората Фондация“, „Острието на Фондацията“, „Фондация и Земя“);

Отговорите на Мишо:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Всички книги на снимката са ме впечатлили с нещо, накарали са ме да се замисля върху проблеми, които не бих срещнал в ежедневието, помагайки ми да намеря отговори върху въпроси от реалния живот или са били просто качествено развлечение.

2) Има ли сред тях такива, които си заел от приятел?

Нито една. Като се замисля, никога не съм обичал да заемам книги, а и всъщност повечето ми приятели имат различни читателски интереси.

3) Коя си давал за прочит на приятелите си?

Те са само мои! МОИ! Му-ха-ха! По случайност, от книгите на снимката не мисля, че съм давал някоя, но иначе нямам нищо против да давам книгите си.

4) Коя никога не би заел на приятел?

Тук ми се иска да кажа, че бих ги дал всичките без проблеми, но това ще е частично вярно. Ако знам, че е човек, който е внимателен, когато чете бих му дал всяка една. Ако не съм сигурен обаче, може да забрави да получи автобиографията на Арнолд Шварценегер и двата тома на Азимов. Просто няма начин. 😀

5) Подарявал ли си някоя от тези книги?

Не, не мисля, че съм. Обикновено ако някоя книга много ми хареса я давам за прочит, а като подарък давам други заглавия. Избягвам излишното дублиране.

6) Получил ли си някоя от тях като подарък?

Всяка една от показаните на снимката ми е подарена. Определено не мога да се оплача от липса на прекрасни подаръци. 🙂

Вашият коментар

