Книжно матине: гостува Ирина Колдамова


Днес ми гостува една дама, чиито блог се появи миналата година и почти веднага ме грабна със своята фантастична насоченост. Още повече, че имам да наваксвам сериозно с фантастиката от миналия век и винаги ми е интересно да видя женско мнение за книгите от този жанр. Както си личи от подбора на книги на снимката, гостенката ми отдавна е фен на добре написаната и сериозна фантастика.

Име: Ирина Колдамова

Блог: love big books and cannot lie

Снимка:

Книги на снимката (от горе надолу):

  1. „Среща с Рама“ от Артър Кларк
  2. „Трите стигми на Палмър Елдрич“ от Филип Дик
  3. „Песента на моряка“ от Кен Киси
  4. Neuromanser от Уилям Гибсън
  5. „Среща с Медуза“ от Артър Кларк
  6. „Достатъчно време за любов“ от Робърт Хайнлайн
  7. „Кучешките звезди“ от Питър Хелър
  8. „Играта на Ендър“ от Орсън Скот Кард
  9. „Преобърнатият свят“ от Кристофър Прийст
  10. „Слепоглед“ от Питър Уотс
  11. „Войната на ъплифта“ от Дейвид Брин
  12. „Войната на старците“ от Джон Скалзи
  13. „Ветеран“ от Гавин Смит
  14. „Краят на дъгата“ от Върнър Виндж
  15. „Хиперион“ от Дан Симънс
  16. „Фондация“ т. 2 от Айзък Азимов (съдържа: „Втората Фондация“, „Острието на Фондацията“, „Фондация и Земя“)

Отговорите на Ирина:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Общото между книгите е, че всички са фантастика и всички са ми много любими.

2) Има ли сред тях такива, които си заела от приятел?

Не, няма, всички са лично мои.

3) Коя си давала за прочит на приятелите си?

От тези само „Песента на моряка“ на Кен Киси.

4) Коя никога не би заела на приятел?

Няма такава.

5) Подарявала ли си някоя от тези книги?

Да, подарявала съм „Фондацията“ на Азимов.

6) Получила ли си някоя от тях като подарък?

Не, всички съм си ги купувала сама.

Вашият коментар

