Книжно матине: гостува Мартин Касабов


От чисто любопитство изръчах неколцина блогъра да ми изпратят снимки на 10 книги по техен избор. В преследване на линкове за четящи хора и техните мнения за книги се отзовах в блога на днешния ми гост – едно подредено и изчистено местенце, дало подслон на ревюта за класически и нови заглавия. Вижте какво ми изпрати той.

Име: Мартин Касабов

Блог: Изумен

Снимка:

Книги на снимката (от ляво надясно):

  1.  „Хобит“ от Дж. Р. Р. Толкин
  2. „Силмарилион“ от Дж. Р. Р. Толкин
  3. „Властелинът на пръстените“ от Дж. Р. Р. Толкин
  4. „Всички 37 пиеси и 154 сонета“ от Уилям Шекспир
  5. „Старецът и морето“ от Ърнест Хемингуей
  6. „Одисея“ от Омир
  7. „Избрана поезия“ от Уолт Уитман
  8. „Пътят“ от Кормак Маккарти
  9. „Спасителят в ръжта“ от Дж. Д. Селинджър
  10. „Малкият принц“ от Антоан дьо Сент- Екзюпери (отгоре)

Отговорите на Мартин:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Това са книгите, които бих взел на необитаем остров.

2) Има ли сред тях такива, които си заел от приятел?

Не, не си спомням кога за последно съм искал на заем книга. Може би преди няколко години. Разбирате ли, имам проблем с връщането им навреме…

3) Коя си давал за прочит на приятелите си?

Хм, да видим… „Силмарилион“ (ако щете вярвайте), Уитман, Селинджър и „Малкият принц“ (все на един и същия човек).

4) Коя никога не би заел на приятел?

Зависи от приятеля/приятелката(:р), но напоследък съм станал доста стиснат. Предполагам, книгите на Толкин не бих ги раздавал наляво-надясно

5) Подарявал ли си някоя от тези книги?

О, не. Както казах – стиснат съм!

6) Получил ли си някоя от тях като подарък?

Да, „Шекспир“ ми е подарък.

Вашият коментар

