Книжно матине: гостува Добрин


Помолих няколцина книжни блогъра да снимат десет книги и да ми изпратят резултата наред с отговорите на няколко въпроса. Днешният гост на литературния салон поддържа блог, който е строго специализиран и силно препоръчителен за ценители на фентъзи жанра.

Име: Добрин a.k.a Додолион

Блог: My Fantasy Experience

Снимка:

Книги на снимката (от ляво надясно и от горе надолу):

  1. „ГДВ” от Роал Дал
  2. „Професия хумор” – сборник с мисли,цитати и шеги, съставители Силвия Николаева, Станимир Йотов
  3. „Големите майстори на хумора” – сборник с хумористични разкази
  4. „Буреносен фронт” от Джим Бъчър
  5. „Проклятието на мъдреца” (кн. 2 от поредица „Зеницата на смъртта”) от Силвия Петрова
  6. „Тотемът на мистика”  (кн. 1 от поредица „Зеницата на смъртта”) от Силвия Петрова
  7. „Принцът на тръните” от Марк Лорънс
  8. „Историкът” от Елизабет Костова
  9. „Нощ на ножове” от Иън К. Есълмонт
  10. „Танц с дракони” от Джордж Р. Р. Мартин

Отговорите на Додолиoн:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Общото между книгите на снимката е, че всички те са безценна част от колекцията ми от книжни шедьоври по една обединяваща ги причина – всички те са ми подарък по различен повод. За мен да подариш на някой въображение е безценен подарък. Подарък който може да те накара да се смееш, да пророниш сълза, да се омагьосаш, да тръпнеш в очакване, да се изплашиш, да се потопиш в собственото си въображение, такъв подарък винаги ще бъде по ценен от букет рози, модерен телефон или нов пуловер.

2) Има ли сред тях такива, които си заел от приятел?

Не.

3) Коя си давал за прочит на приятелите си?

Единствената книга която съм заемал на приятел е „ГДВ“ на майстора-разказвач на истории Роалд Дал. Заемал съм я многократно и слава богу винаги се е връщала в библиотеката ми. Заедно с „Карлсон“ и „Малкият принц“ е от книгите, които обичам да си препрочитам от време на време.

4) Коя никога не би заел на приятел?

Всяка книга бих заел на приятел, защото по-добре една книга да бъде четена, вместо да събира прах на нечий рафт.

5) Подарявал ли си някоя от тези книги?

Не. Като личен подарък тези книга са ми прекалено скъпи.

6) Получил ли си някоя от тях като подарък?

Подарък за рождения ми ден са: „Танц с дракони“, „Нощ на ножове“, двата тома „Професия хумор“. Двата тома „Зеницата на смъртта“, „Историкът“, „Буреносен фронт“ са подарък от приятелката ми по различни поводи. „ГДВ“ е подарък от колеги. „Принцът на тръните“ ми е подарък с автограф от самия автор (което я прави изключително скъпа за мен).

Вашият коментар

