Книжно матине: гостува Петър Тушков


С типичната си наглост надничам по библиотеката на другарчетата ми по блогуване. Помолих няколцина книжни блогъра да снимат десет книги и да ми изпратят снимката придружена с кратко интервю. Днес ми гостува основателят на списанието от ентусиасти Сборище за трубадури – едно заслужаващо внимание място, наред с личния блог на нашия гостуващ.

Име: Петър Тушков

Блог: Всичко, дори и това

Снимка:

Книги на снимката (от горе надолу):

  1. Julius Ceasar от Уилям Шекспир
  2. The Taming of the Shrew от Уилям Шекспир
  3. The Fall of the House of Usher от Едгар Алън По
  4. The  Martian Chronicles от Рей Бредбъри
  5. The Big Sleep от Реймънд Чандлър
  6. The Little Sister от Реймънд Чандлър
  7. A Confederacy of Dunces от Джон Кенеди Тул
  8. The Empire of the Sun от Дж. Г. Балард
  9. Lord Valentine’s Castle от Робърт Силвърбърг
  10. Ulysses от Джеймс Джойс

Отговорите на Петър:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Автори и техни книги, които бих си купил на хартия, ако съм в друг град и не са ми под ръка, въпреки че ги имам в електронен формат (и обратното).

2) Има ли сред тях такива, които си заел от приятел?

Не.

3) Коя си давал за прочит на приятелите си?

The Big Sleep
A Confederacy of Dunces

4) Коя никога не би заел на приятел?

Бих заел всяка една.

5) Подарявал ли си някоя от тези книги?

Не ми е хрумвало.

6) Получил ли си някоя от тях като подарък?

Да, The Big Sleep.

Вашият коментар

