Книжно матине: гостува Девора


Днес в литературния салон ми гостува нежната половина от един от най-старите блогове за литература. Не знам кога започнах да чета ревютата им, но когато отворя страницата им, имам чувството, че съм у дома. Уютът, което този блог ми носи, до голяма степен се дължи на непосредствените публикации на гостенката ми за вкусни и полезни нехудожествени четива. Изборът на нейния съучастник в блогуването, ще можете да видите малко по-късно в рубриката.

Име: Девора

Блог: Библиотеката

Снимка:

Книги на снимката (от горе надолу):

  1. The Tenant of Wildfell Hall от Ан Бронте
  2. David Copperfield от Чарлс Дикенс
  3. „Ваканция с магарешки уши“ от Ива Прохазкова
  4. „Анн от Дома на мечите“ от Л. Монтгомъри
  5. „Шоколад“ от Джоан Харис
  6. „Най-известните суфи притчи и приказки“ от Росен Христов (съставител)
  7. The Teatime Cookbook от Валери Фъргюсън (съставител)
  8. „Джентълмени в неволя“ от П. Г. Удхаус
  9.  „Помощ! Омъжвам се!“ от Ади Цанова
  10. Sewing Techniques от Дороти Ууд

Отговорите на Девора:

1) Какво е общото между книгите на снимката?

Книгите представят моите интереси и нещата, които ми носят радост в живота.

2) Има ли сред тях такива, които си заела от приятел?

Не, но има такива, които съм давала на приятели. Като например книгата „Помощ! Омъжвам се!“ на Ади Цанова, която е много полезно ръководство за бъдещи сватбари.

3) Коя си давала за прочит на приятелите си?

Художествената литература. Книгата за рецепти например не е мърдала от вкъщи, защото я разтварям редовно.

4) Коя никога не би заела на приятел?

Поредицата „Анн от фермата Грийнгейбълс“ не бих дала на друг, защото ми е много любима и има сантиментална стойност.

5) Подарявала ли си някоя от тези книги?

От тези точно не, но съм подарявала подобни като тематика книги. Например: като кулинарната, но не точно това издание. Както и книги, посветени на шоколада и насладата от храненето.

6) Получила ли си някоя от тях като подарък?

Предпочитам сама да избирам книгите си. Дори когато са подарък, пак аз съм подсказала за заглавието и изданието. Изненадите при мен в това отношение не се получават успешно.

3 thoughts on “Книжно матине: гостува Девора

  1. Траяна, крайно време е да си направиш фенстраница на блога във фейсбук 🙂 Не може да те таг-не човек! :))) Поздрави, Жоро

    Like

Вашият коментар

