Ilona Andrews: Magic Rises


автор: Траяна 

Когато на страницата на Илона Андрюс излезе информация, че историята на Кейт Даниелс се удължава до общо десет книги, изпитах съмнение дали всъщност не се сблъсквам с поредния случай на безкрайна фентъзи поредица, която ще намразвам с всеки следващ том.

Така, де! Била съм на този панаир, возила съм се на това влакче на ужаса, даже имам и червена тениска с надпис „Никога повече незавършени поредици!“

Проблемът е, че не мога да сложа тениската и да забравя за този съпружески авторски тандем без значение, че за втори път удължават конкретно тази поредица. Илона и Андрю Гордън имат усет за повествованието, имат и дисциплината да предават ръкописите си навреме, без значение колко пъти са ги преработвали, имат въображението да създават нови приключения и преди всичко – имат подходящото чувство за хумор, за да ме запазят като читател. Накратко – обожавам книгите им, завиждам на таланта им.

Magic Rises се явава книга шеста  в поредицата за Кейт и Къран, и не препоръчвам да я четете самостоятелно, просто защото ще се лишите от други пет приключения. Този път двамата ни герои, заедно с избрана тумба приятели, се отправят към Грузия, където ще трябва да навигират в опасните води на европейската върколашка политика, за да се сдобият с магическата отвара, която може да спаси децата на шейпшифтърите от подивяване и смърт.

Трите клана върколаци, обаче, се оказват симпатични кутрета  пред заплахата, която представлява господаря на замъка, в който са отседнали. По-лошото е, че Кейт вероятно ще трябва да се справи сама с него, защото нейният любим се оказва твърде увлечен във флирт с върколашка принцеса. За капак – в замъка се появяват и летящи златисти чудовища, които обичат да похапват човешко.

Митовете, легендите, кръвта и емоционални конфликти, които невероятния тандем Илона и Гордън ми подариха, само ме настървиха за още. Вече близо три години съм закачена на тази кука и продължавам да ставам все по-разпален фен на поредицата.

А вие какво още чакате?

Поредица „Кейт Даниелс“: 

1. Magic Bites – ревю
2. Magic Burns – ревю
3. Magic Strikes – ревю
4. Magic Bleeds – ревю
5. Magic Slays – ревю
5.5. Gunmetal Magic – ревю
6. Magic Rises
7. Magic Breaks – ревю
8. Magic Shifts – ревю
9. Untitled, under contract
10. Untitled, under contract

5 thoughts on “Ilona Andrews: Magic Rises

  1. „А вие какво още чакате?“
    В смисъл на чакаме да почнем Даниелс или по-общо?🙂

    Like

      1. В момента Ашли ме зарибява с Ръбестите хроники, а междувременно чета Zoo City (хубава е, мога да ти я пратя, ако искаш), така че като приключа с всичко това, ще си помисля. :p

        Like

        1. Хм, хич не го мисли, ами захапвай от тия автори, няма да съжаляваш.
          А иначе няма нужда да ми пращаш книги – имам поне стотина бройки в списъка „предстоящи за четене“ и още толкова, на които им се каня, но ме е домързяло да ги вкарам в goodreads.

          Like

      2. Вече прочетох първата книга и ми хареса, но първо ще си дочета Ситито, а после ще мисля дали да продължа веднага с Андрюс или да се разровя за The Long War.
        А не знам какви си ги свършила в Гудрийдс – мило ме накараха да си направя профил там, но не съм търсил познати физиономии.🙂

        Like

Вашият коментар

