Патриша Бригс: Белязана от реката


автор: Траяна 

Не бях много сигурна какво точно трябва да очаквам от шестата книга в едно от любимите ми ърбън фентъзи поредици. Може би затова и останах приятно изненадана от River Marked. Досега Патриша Бригс винаги поддържаше цялостно мрачна атмосфера в поредицата си за Мърси Томпсън. Въпреки че самата героиня доста често откриваше хумор в трудните си ситуации, кървавите и мрачни сцени преобладаваха.

River Marked започва със сватбата на Мърси и алфата на местната глутница Адам, която сама по себе си удря леко на фарс, но е много мила сцена, вклюваща всички близки на двамата. Проблемите започват, когато по време на сватбеното им пътешествие се оказва, че в близката река дебне повече от едно чудовище. На помощ на младоженците се притичат няколко индианеца, които за изненада на Мърси се оказват уокъри също като нея.

Беше ми ясно, че Мърси ще научи повече за произхода си, още когато прекрасната корица (отново дело на художника Даниел Дос Сантос) излезе в мрежата, но не съм очаквала Бригс да завърти историята по този начин. Намесата на Койота в целия сюжет ми донесе прекрасна изненада и много смях.

Накратко  – след леко скучноватата за мен Silver Borne, най-новата книга в поредицата възстановява нивото, което очаквам Патриша Бригс да поддържа в романите си.

Поредица „Мърси Томпсън”:

1. Moon Called – ревю
2. Blood Bound – ревю
3. Iron Kissed – ревю
4. Bone Crossed – ревю
5. Silver Borne – ревю
6. River Marked
7. Frost Burned – ревю

Вашият коментар

