Rammstein: Pussy – видео, текст и превод. 18+


ТУКА С ГЛАВНИ ЧЕРВЕНИ БУКВИ ПРЕДУПРЕЖДАВАМ, ЧЕ ТЕКСТЪТ И ВИДЕОТО СА НЕЦЕНЗУРНИ. ЧЕТЕТЕ И ГЛЕДАЙТЕ НА СВОЯ ОТГОВОРНОСТ, АКО СТЕ НА 18 + ГОДИНИ.

Путка  


Твърде голям, твърде малък
в крайна сметка размерът
има значение.

Твърде голям, твърде малък
Би могъл и да е по-голям,
Мерцедес бенц и магистрала,
Сам да карам в чужбина
пътуване, пътуване,
удоволствие от пътя
искам само удоволствие,
а не да се влюбя.

Само за малко, само малка кучка

Ти имаш путка,
аз имам кур,
така че какъв е проблемът
да го направим набързо
Така че вземи ме сега,
преди да е късно
Животът е твърде кратък,
така че не мога да чакам
Вземи ме сега, о, не виждаш ли
не мога да се уредя в Германия


Твърде къс, твърде дълъг,
няма значение –
един размер пасва на всички.

Твърде голям, твърде малък
Бариерата трябваше да е вдигната.
Хубава госпожица, желание за още
блицкриег с оръдие от плът.
Шнапс в главата, кротка невесто,
пъхни наденицата в киселото зеле.

Само за малко, бъди малката ми кучка.

Ти имаш путка,
аз имам кур,
така че какъв е проблемът
да го направим набързо
Така че вземи ме сега,
преди да е късно
Животът е твърде кратък,
така че не мога да чакам
Вземи ме сега, о, не виждаш ли
не мога да се уредя в Германия

Германия!
Германия!

Ти имаш путка,
аз имам кур,
така че какъв е проблемът
да го направим набързо!
Ти имаш путка,
аз имам кур,
така че какъв е проблемът
да го направим набързо!
Ти имаш путка,
аз имам кур,
така че какъв е проблемът
да го направим набързо!
Така че вземи ме сега,
преди да е късно
Животът е твърде кратък,
така че не мога да чакам
Вземи ме сега, о, не виждаш ли
не мога да се уредя в Германия

Pussy  


To big, to small
Size does matter after all

Zu gross, zu klein
Er könnte etwas größer sein
Mercedes Benz, und Autobahn
Alleine in das Ausland fahren
Reise, Reise, Fahrvergnügen
Ich will nur Spaß, mich nicht verlieben




Just a little bit, just a little bitch

You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
So take me now before it’s too late
Life’s too short so I can’t wait
Take me now, oh, don’t you see
I can’t get laid in Germany



To short, to tall
Doesn’t matter, one size fits all

Zu gross, zu klein
Der Schlagbaum sollte oben sein
Schönes Fräulein, Lust auf mehr
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut





Just a little bit, be my little bitch

You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
So take me now before it’s too late
Life’s too short so I can’t wait
Take me now, oh, don’t you see
I can’t get laid in Germany


Germany!
Germany!

You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
You’ve got a pussy
I have a dick
So, what’s the problem
Let’s do it quick
So take me now before it’s too late
Life’s too short so I can’t wait
Take me now, oh, don’t you see
I can’t get laid in Germany

Нецензурираното видео може да видите на линка по-долу:

http://www.thegauntlet.com/article/307/16877/Rammstein-releases-video-for-Pussy.html

3 thoughts on “Rammstein: Pussy – видео, текст и превод. 18+

Коментари са забранени.