Rammstein: Ich Tu Dir Weh – видео, текст и превод на български


Наранявам те 

Само за мен ти си жива,
забождам медали в лицето ти
Изцяло си ми предана,
обичаш ме, защото аз не те обичам.

Кървиш за спасението на душата ми,
малък прорез и се разгонваш.
Тялото ти вече е напълно безформено
все едно – което ни харесва е позволено.

Наранявам те,
и не съжалявам –
така ти е хубаво.
Слушай го как вика.

При теб мога да избера мъчението*,
бодлива тел в пикочния канал.
Положи плътта си в сол и гной,
Първо умираш, после продължаваш да живееш.

Ухапвания, ритници, силни удари,
игли, клещи, тъпи триони,
пожелай си нещо – няма да откажа,
и ще ти вкарам гризачи.

Наранявам те,
и не съжалявам –
така ти е хубаво.
Слушай го как вика.

Ти си корабът, а аз – капитана,
накъде да ни отведе пътуването?
Виждам лицето ти в огледалото,
обичаш ме, защото аз не те обичам.

Наранявам те,
и не съжалявам –
така ти е хубаво.
Слушай го как вика.

======

Каламбур с немския идиом „Die Wahl macht die Qual“, което в буквален превод е „Изборът причинява мъка“, т.е. – трудно е да се прави избор.

Ich tu dir weh 

Nur für mich bist du am Leben
Ich steck dir Orden ins Gesicht
Du bist mir ganz und gar ergeben
Du liebst mich denn ich lieb dich nicht

Du blutest für mein Seelenheil
Ein kleiner Schnitt und du wirst geil
Der Körper schon total entstellt
Egal erlaubt ist was gefällt

Ich tu dir weh
Tut mir nicht leid
Das tut dir gut
Hör wie es schreit

Bei dir habe ich die Wahl der Qual
Stacheldraht im Harnkanal
Leg dein Fleisch in Salz und Eiter
Erst stirbst du doch dann lebst du weiter

Bisse Tritte harte Schläge
Nadeln Zangen stumpfe Säge
Wünsch dir was ich sag nicht nein
Und führ dir Nagetiere ein

Ich tu dir weh
Tut mir nicht leid
Das tut dir gut
Hör wie es schreit

Du bist das Schiff ich der Kapitän
Wohin soll denn die Reise gehen
Ich seh im Spiegel dein Gesicht
Du liebst mich denn ich lieb dich nicht

Ich tu dir weh
Tut mir nicht leid
Das tut dir gut
Hör wie es schreit

4 thoughts on “Rammstein: Ich Tu Dir Weh – видео, текст и превод на български

  1. преводите са достатъчно хубави и осмислени, благодаря! негативни коментри като горния идват да покажат, че този човек е попаднал случайно в този блог и плюе ей-така – от нямане кво да прави, аман от непотребни плюещо-храчещи хора…

    Like

  2. до номер 2 – научи се тъпанар смачкан спаружен, да пишеш на шибаната родна кирилица и тогава давай мнения …боклук вмирисан!

    Like

Коментари са забранени.