Rammstein: Nebel – видео, текст и превод на български


Мъгла 

Те стоят в здрава прегръдка,
една смес от плът, тъй богата на дни,
там където морето докосва земята,
тя иска да му каже истината.

Но вятърът изяжда думите й,
там където морето свършва,
треперейки тя държи дланта му,
и го целуна по челото.

Тя носи вечерта в гръдта си,
и знае, че трябва да го преживее,
тя полага глава в скута му,
и моли за последна целувка.

И тогава той я целуна,
там където морето свършва,
устните й са бледи и отпаднали,
и очите му се овлажняват.

Последната целувка бе толкова отдавна,
последната целувка
той вече не си спомня.

Nebel 

Sie stehen eng umschlungen
ein Fleischgemisch so reich an Tagen
wo das Meer das Land berührt
will sie ihm die Wahrheit sagen

Doch ihre Worte frisst der Wind
wo das Meer zu Ende ist
hält sie zitternd seine Hand
und hat ihn auf die Stirn geküsst

sie trägt den Abend in der Brust
und weiß dass sie verleben muss
sie legt den Kopf in seinen Schoß
und bittet einen letzten Kuss

und dann hat er sie geküsst
wo das Meer zu Ende ist
ihre Lippen schwach und blass
und seine Augen werden nass

Der letzte Kuss ist so lang her
der letzte Kuss
er erinnert sich nicht mehr

5 thoughts on “Rammstein: Nebel – видео, текст и превод на български

    1. 🙂 За мен по-силна е Amor, amor… Много песни на Рамщайн говорят за любовта – обикновено перверзна, но Amor, amor е болезнено истинска.

      Like

      1. Аз смятам, че Amor е най-силната песен на Rammstein. Винаги, когато я слушам очите ми се насълзяват,

        Like

  1. Хммм , въпрос на гледна точка ..🙂 Ии да знаеш, аз съм ти най-голямата фенка :p

    Like

  2. няма по- силна песен от Ohne dich за мен , но Amour и Nebel също са уникални

    Like

Коментари са забранени.