Равносметка за 2010 г. в книги


Някои хора отчитат годината в дни, други – в пари, трети – в добри дела. За мен най-пълната година е тази с многото запивки с приятели, концерти и книги.

Година, в която слушах на живо Rammstein, Sabaton, AC/DC, Metallica,  Megadeth и Scorpions, мога спокойно да нарека „пълна“. Вярно, не се сдобих с шофьорска книжка, но пък защо ми трябва, след като нямам кола? And vice versa 🙂

Колкото за отчета на книги, ето и това, което си спомням, че препро-/четох тази година:

16 коментара за “Равносметка за 2010 г. в книги

    • Харесва ми вашия вариант 🙂 Доста по-сериозен и разнообразен жанрово от моя списък. Автобиографията на Ози, между другото, ми е в списъка с предстоящи заглавия.

      Харесвам

  1. Стига де, хора. В смисъл… то си е хоби, а аз имам доста свободно време.
    Аз се впечатлявам от хората, които гледат по едно-две деца и пак четат доста голямо количество книги. 😉

    Харесвам

    • Хаха..тенкс!
      Аз имам сума хлапетии у дома, но с едното око чета, с другото гледам Шрек за хиляден път, е с третото и четвъртото – да не изгори манджорето във фурната…
      Това като се върна от работа де…
      🙂
      С две думи – щастливка съм. 🙂

      Харесвам

    • Спор няма. Уникална е. Дели първо място с „Една нощ през самотния октомври“ от книгите, които съм му чела. Дори Амбърите не ми харесаха толкова.

      Харесвам

    • Дринов, подариха ми го, сестра ми и шведския й приятел. Не знам от къде са го взели, вероятно от някой магазин в София, предполагам 🙂

      Харесвам

Вашият коментар